Huis in Nijmegen verkopen

Snel en zonder zorgen je huis verkopen in Nijmegen? Kolmeijer Makelaars Nijmegen staat hier om bekend.

Kolmeijer Nijmegen makelaars team
Beoordeeld met een
9,2

Het verkopen van je huis is vaak een grote beslissing in je leven. Wij begeleiden je met veel enthousiasme en professionaliteit graag in dit proces.

Waarom wij meer huizen verkopen dan collega makelaars, en hoe ons verkoopplan eruit ziet? Dat leggen wij je graag uit.

Kolmeijer Nijmegen Makelaars te koop bord

Werkwijze bij het verkopen van een huis in Nijmegen

Wij werken anders dan de collega makelaars wanneer het aankomt op het verkopen van je huis.
Door onze effectieve en vernieuwde manier van huizen verkopen zijn wij in 10 jaar tijd gegroeid van 40 verkopen per jaar naar meer dan 300 verkopen per jaar. Dit lukt ons nog steeds met een relatief klein en enthousiast team.

Door onze actieve houding en onze enthousiaste manier van werken weten wij altijd kopers te vinden voor onze woningen.

Wij geven je een duidelijk en vooral eerlijk advies over de verkoop van je huis. Zodat je weet wat je van ons mag verwachten en er geen verassingen achteraf ontstaan.

Veel makelaars zullen aangeven dat de verkoop van een huis start bij het plaatsen van je woning op Funda. Dan doen wij anders. Wij vinden dat de verkoop start voor het plaatsen op Funda.

Door het gebruiken van nieuwe mediakanalen bereiken we meer kopers dan andere makelaars uit Nijmegen. Wat uiteindelijk resulteert in meer bezichtigingen, meer biedingen en dus ook een betere prijs!

Wij denken al na over de potentiële doelgroep bij de eerste afspraak en bespreken graag hoe we deze het beste en op een slimme manier kunnen bereiken.

Succesvol verkopen doen we niet alleen, dat doen we samen met jou, onze verkopers.
Een persoonlijke benadering en direct contact met je makelaar via een app of telefoontje, dat is bij ons de standaard. Onze vertrouwde en kundige binnendienst ondersteunt je daarnaast in het gehele verkooptraject.

Kolmeijer Nijmegen Makelaars kantoor

Verkoopplan huis verkopen

Wij hebben een compleet verkoopplan om je huis te verkopen en werken volgens onze eigen unieke verkoopformule.

Dit betekent dat we elke woning perfect presenteren zowel voor de bezichtiging (op bijvoorbeeld Funda) als tijdens de bezichtiging door een van onze makelaars.

Tijdens het gehele traject staat het verkopen van je woning op de eerste plaats en communiceren wij via korte lijnen zoals WhatsApp.
Tevens kunnen wij je woning sneller en effectiever onder de aandacht brengen via de door ons ontworpen pagina www.vodem.nl en onze Facebook pagina.

Kolmeijer Nijmegen Makelaars kantoor

Kosten

Onze kosten zijn altijd transparant en worden per woning bepaald. Wij werken met presentatiekosten (keuze uit 2 pakketten) en een verkoopcourtage. De hoogte van de presentatiekosten is afhankelijk van het gekozen pakket, uiteraard geven we je hier een advies in.

Bij de presentatiekosten moet je denken aan de kosten voor fotografie, het inmeten van de woning, het verzorgen van het energielabel en eventueel extra opties zoals 360 graden foto’s of drone fotografie/video’s.

Voor de verkoopcourtage werken we met een percentage van de verkoopsom of een vast bedrag.

Je huis verkopen met onze verkoopformule

1

Voorbereiding

  • Makelaar komt langs, bekijkt je woning en bespreekt wensen.
    Het afgelopen jaar zijn ruim 200 verkopers je voor gegaan, daarmee zijn wij de best verkopende makelaar van Nijmegen en omgeving.
  • Opbrengst en vraagprijs worden in samenspraak bepaald.
  • Je ontvangt onze offerte met daarin de beoogde opbrengst en kosten die wij bij verkoop rekenen. Wij hanteren scherpe en concurrerende tarieven, sinds 2005 altijd op basis van No Cure No Pay.
2

Presentatie

  • Onze eigen professionele styliste en tevens fotograaf komt langs. Ook wordt je huis ingemeten en regelen wij het energielabel voor je.
  • Via je Move account kun je belangrijke formulieren en documenten aanleveren en de voortgang volgen. Ook kun je hier de verkoop tekst, foto’s en belangrijke kenmerken controleren.
  • Opstellen uitgebreide brochure en de unieke eigen woningwebsite gereed maken. Deze website gebruikt als domeinnaam het adres van de woning die verkocht gaat worden en kopers kunnen alle belangrijke informatie en media hier terug vinden.
3

Aanmelden & bezichtigingen

  • De bezichtigingsmomenten worden met je besproken.
  • WhatsApp groep aanmaken met daarin 2 makelaars en onze eigen backoffice.
    Zo houden we de lijnen kort en de communicatie helder. De verkoop wordt intern ondersteund door een persoonlijke en gedreven team, die ruimschoots ervaring hebben met het snel en tactisch inplannen van bezichtigingen. Wij zijn telefonisch uitstekend bereikbaar.
  • Exclusieve plaatsing op vodem.nl, alleen voor klanten van ons kantoor. Deze site biedt ons een uniek netwerk van ca. 6000 woningzoekenden. Vermelding op onze Facebook pagina met ca. 5.500 actieve volgers.
  • Vervolgens aanmelding op Funda en alle gangbare woningwebsites
  • Hoe lang we erover doen om de perfecte koper te vinden is voor ons niet van belang, het eindresultaat wel. Daarom plannen wij in overleg zo veel mogelijk bezichtigingen in.
  • Na iedere bezichtiging volgt er vanuit de makelaar een terugkoppeling.
  • Alle verkoopstrategieën, biedingen en overige informatie worden uiteraard besproken met jou. We adviseren je bij biedingen en onderhandelen namens jou.
4

Verkocht

  • De gegevens van de koper(s) worden opgevraagd
  • Wij maken de koopakte en sturen deze ter controle naar zowel verkoper als koper.
  • Jullie controleren de koopakte en eventuele vragen worden snel beantwoord.
  • De koopakte wordt met jullie doorgenomen ( op afspraak of telefonisch) en tevens ondertekent.
  • De getekende documenten sturen wij naar de notaris.
  • Je wordt gevraagd onze dienstverlening te beoordelen op Funda.nl Het afgelopen jaar hebben wij over meer dan 300 beoordelingen een gemiddeld rapportcijfer van een 9.2 gekregen.
5

Overdracht

  • Laatste inspectie van het huis. Op deze dag noteren we samen de meterstanden en controleren we de woning op belangrijke punten.
  • Jullie gaan naar de notaris waar de eigendomsoverdracht geregeld zal worden.
  • Na de overdracht houden wij een bemiddelende rol bij eventuele calamiteiten of vragen/onduidelijkheden.
  • Je wordt door attensie.nl uitgenodigd om ambassadeur te worden van ons kantoor. Na aanmelding ontvang je direct jouw eerste “attensie”!

Meer informatie over onze werkwijze?

Vul het contactformulier in of maak een afspraak en wij komen graag vrijblijvend bij je langs. Wij werken altijd op basis van No Cure No Pay.

Stuur ons een bericht

"*" geeft vereiste velden aan